ABU

Monday, November 23, 2009 ·

..kepada semua pembaca budiman.

Blog ini adalah blog mengenai bolasepak . Orang Putih kata football dan orang Amerika panggil 'soccer' sebab di Amerika kalau football tu dia orang main dengan menggunakan tangan. Dalam istilah football kita, cuma Maradona (Hand's of God) dan Thierry Henry (Hand's of Frog) saja yang menggunakan tangan. Seorang untuk menang World Cup dan seorang lagi untuk qualify ke World Cup.

Tajuk Blog saya ABU yang membawa erti "anything but United" atau "Aku Benci United"
maklumlah..sebagai penyokong tegar Liverpool FC, Manchester United merupakan pasukan bolasepak yang paling aku menyampah!!!....jadi aku akan sokong apa dan siapa saja melainkan United. Aku masih boleh 'tolerate' 18 team lain dalam EPL tapi bukan United!!.....and of course Liverpool is the Ultimate Team!!!

Timing aku start blog ni agak 'kurengg!!' kerana buat masa ini Liverpool sedang demam...tapi aku percaya demam ini sementara dan akan sembuh segera.

YNWA

0 comments:

BLOOD IS RED FOR A REASON

About Me

My photo
Liverpool FC Supporter - Past,Present & Forever.

About this blog


News & Opinions on the World of Football with greater emphasis on the football club that I supported my whole life, Liverpool FC.

Followers